Dingin Atau Selesema Memperlahankan You Down? Perlu Boost yang?

Dingin Atau Selesema Memperlahankan You Down? Perlu Boost yang?

Sekarang lebih daripada biasa, kita perlu meningkatkan sistem imun kita dan menyediakan diri kita untuk musim sejuk yang panjang di hadapan. Ramai pelanggan saya telah mengadu batuk hacking dengan titisan jawatan hidung. Virus ini, yang jelas tidak boleh diuruskan dengan antibiotik, seolah-olah berlegar selama beberapa minggu menyerang malapetaka di sistem pernafasan dan sistem otot. Sebagai bodyworker dan peguam bela minyak pati terapeutik, saya cadangkan beberapa tips mudah untuk melegakan sakit otot dan kesakitan akibat batuk dan rehat di atas katil yang berpanjangan dan juga beberapa tips berguna pada meningkatkan sistem imun secara semula jadi.

Adakah ini seperti:

o Kering berus badan dengan berus bulu semulajadi untuk mengelupaskan kulit kering dan merangsang sistem limfa (jika anda tidak tahu mengenai sistem limfa, saya menggesa anda untuk membaca tentang peranan penting sistem badan ini ke atas sistem imun anda. )

o Mengambil pancuran panas untuk melonggarkan kesesakan dan otot panas, tuala kering dan urut minyak organik ke dalam badan. Saya suka minyak kelapa, tetapi cuba bijan, atau minyak biji anggur.

o Dapatkan urutan. Urut berfungsi pada semua sistem badan dan disyorkan oleh doktor untuk mengoptimumkan kesihatan. Saya telah menjadi ahli terapi urut sebelas tahun. Terdapat diterbitkan sastera untuk membaca dan tahun pengalaman saya boleh berkongsi dengan anda mengenai manfaat urut.

o Gunakan hanya "gred terapeutik" minyak pati. Saya tidak boleh tekanan ini cukup. Saya tidak bercakap tentang jenama anda boleh mengambil di pusat membeli-belah atau kedai healthfood. Botol itu perlu membaca "gred terapeutik." Ingat, jika label itu berbunyi 'tidak boleh dimakan' dan anda memohon kepada kulit anda ... Guess Apa? ... Anda meminum dengan betul ke dalam aliran darah anda. Adakah anda melihat kepentingan sebenar, ingestible, minyak terapi? Jika anda mempunyai soalan-soalan khusus mengenai minyak, menulis pada catatan ini dengan soalan anda dan saya akan gembira untuk menjawab mereka.

o Adakah menggunakan bukan toksik, produk isi rumah organik. Sila jangan membersihkan dengan bahan kimia. Saya tahu ia kos sedikit tambahan untuk digunakan selamat (tidak toksik), organik, pencuci rumah ... tetapi ia berbaloi. Jika anda mutlak tidak boleh atau tidak mahu menghabiskan wang tambahan, terdapat banyak resit alternatif yang murah dan semula jadi untuk campuran pembersihan anda boleh membuat di rumah. Badan anda menyerap dan rumah-rumah dalam tisu lemak anda semua sisa bahan kimia dan racun perosak dari banyak pencuci rumah biasa di pasaran.

Jika anda mempunyai selsema, sistem imun anda sudah dikompromi - jangan menambah tisu penghinaan dengan asap toksik. Jika anda ingin cadangan atau kedai untuk membeli-belah untuk mencari produk rumah tangga yang baik, hanya bertanya. Saya gembira untuk membantu.

o Adakah makan yang baik, makanan yang ditanam secara organik. Banyak sayur-sayuran berdaun hijau, bijirin penuh, kacang dan benih dan buah-buahan. Makan secara sederhana. Ramai pakar pemakanan dan penerbitan menggesa kita untuk makan beberapa kali sehari (5-8xs) tetapi tidak lebih daripada pinggan salad kecil penuh. Kita perlu makan sehingga kita penuh tidak disumbat. Makan perlahan-lahan, mengunyah makanan dan berehat 20 minit sebelum mencapai saat. Ia mungkin kelihatan seperti satu senarai tinggi untuk dicapai, tetapi menambah setiap tip, satu minggu dan anda akan melihat betapa mudahnya untuk mencapai. Ia akan menjadi besar jika anda boleh menambah semua tips ini ke dalam rutin harian anda ASAP tetapi tidak jangan berkecil hati jika anda tidak lakukan atau tidak boleh. Apa yang penting ialah bahawa anda menambah sekurang-kurangnya satu minggu ini. Menjaga diri harus di bahagian atas senarai anda setiap hari. ANDA mengapa. Tanpa ANDA, perniagaan dan keluarga anda menderita. Bukankah masa untuk rangsangan?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar